2014年3月20日 星期四

枸杞杞子湯

材料(3碗)
枸杞_1斤     杞子_1兩(隨意)     已飛水瘦肉_4厚片     薑_2片    水_5.5碗
 
 


夏天適合滾湯,冬天就少啲滾湯
枸杞冬天當造,有時唔想飲老火湯或者時間趕,煲枸杞湯就最啱
一般枸杞湯都係用豬膶煲,不過我唔食內臟,所以有時就配搭南北杏,有時就杞子

唔用豬膶湯無咁甜,不過加翻杞子又會甜啲
煲枸杞湯只食葉,以前我只係煲啲葉,條莖掉咗佢
諗諗吓我浪費,所以依家會煲埋啲莖,煲好時先掉
加埋啲莖,湯味會香啲

基於唔鐘意湯有油同肉醃過,所以又係唔用滾湯方法
又不致於同老火湯咁煲,只不過係煲的時間短啲

步驟
1. 將枸杞葉從莖上摘出 (老的枸杞莖上有刺,要小心)
2. 凍水落薑片和杞子,水開始滾落瘦肉
3. 水大滾落枸杞莖
4. 中大火煲15分鐘至材料出味
5. 再開大火至水大滾放下枸杞葉
6. 中大火煲10-15分鐘,下鹽試味熄火

枸杞需知
煲枸杞一定要水大滾先可以放,否則湯會苦

摘枸杞葉時記得要留意莖上有無刺
老的枸杞有刺,嫰的則沒有
通常香港種的都比較嫰,葉熟咗比較滑,但味道無咁濃

如果有刺要好小心同好浪費時間摘
有檔主教我用唔到手指一次退啲葉出嚟,可以用衣夾代替
我試過都可行但都係麻煩,但只少唔會掂到啲刺





 










 

沒有留言:

張貼留言