2014年3月17日 星期一

節瓜咸蛋肉片湯

 
材料 (4碗)
節瓜_1斤     咸蛋_2隻     已飛水厚肉片_4片     薑_2片     水_5.5碗




呢個本來係一個滾湯,要先醃肉再落鑊炒香加水加材料煲滾15分鐘即成
但我啲煲肉一定要飛水,又唔鐘意醃肉煲湯同埋落油,所以次次都係用比較長時間煲
不過耐極都無煲老火湯咁耐
 
今次唔用高速煲,因為計過數加壓同排氣時間,分分鐘會長過用普通煲
如果用高速煲我會先落肉加壓煲10分鐘
排氣之後再加節瓜加壓10分鐘,等最後排氣後翻滾再落咸蛋
過程會由簡單變複雜,整個時間約1個鐘
燃料都唔係好慳到

步驟
1. 節瓜刨皮切件備用
2. 凍水落薑片,水開始滾落瘦肉,水滾後中大火煲15分鐘
3. 落節瓜,水滾後轉中火煲15分鐘
4. 節瓜熟後,放入兩粒咸蛋黃,中細火煲3分鐘
5. 收細火落咸蛋白,可先落一半試味,不夠味再加餘下咸蛋白,仍不夠味下鹽熄火

咸蛋撇步

咸蛋最好預先打落碗中
直接打入湯內,如果買中隻壞咸蛋,煲湯就唔駛要
通常咸蛋會一早落,我就只係輕輕煲一煲啲咸蛋黃
咁樣隻蛋黃會僅僅熟,唔會變便得好硬,沙沙哋好好味
咸蛋白最尾收細火先落,啲蛋白唔會好老好鞋,滑啲

如果唔食咸蛋黃,一隻咸蛋已經夠,最多加少少鹽
用兩隻的話,可先加一半蛋白,試咗味先再加
一次過加哂兩隻有機會會太咸
每次煲咸蛋湯我都唔需要另外加鹽


今次兩隻咸蛋一隻個殼藍啲,一隻白啲,用燈照吓無乜分別
以前媽媽蒸咸蛋做餸,我轉揀藍殼,通常會多油啲又起沙
圖片左邊係藍殼咸蛋,右邊白殼
藍殼蛋金黃啲通透啲,蛋白清啲,白殼比較濁
煮熟後,藍殼蛋黃好味好多,起沙又無其他怪味
唔知係咪真係藍殼好啲定好似白雞蛋、黃雞蛋的雞隻分別
下次有機會又留意吓
























 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言