2014年5月21日 星期三

Fissler 高速煲 - 粉葛赤小豆扁豆湯

材料(4碗)
粉葛_8兩    赤小豆_50g     扁豆_50g     果皮_1小片     已飛水瘦肉_4厚片
薑片_2片     水_4.5碗    

  
粉葛湯可以去濕,適合夏天飲用,我就四季都會煲,因為好味道
出面好多時都有呢個湯做例湯,大部份都係加豬骨,湯會濃味啲甜啲
其實豆類煲湯都會甜,我怕肥膩就用瘦肉,最多加多啲豆
不過加多啲赤小豆啲湯顏色會好深,外面啲湯係淡啡色,我嗰啲係深啡色的
色係差啲,但赤小豆有去濕功能,夏天飲涷飲,食得生冷多都會積濕
色同功效比較,我選擇咗功效
千祈唔好貪心落好多,太多會有苦澀味

步驟
1. 浸軟果皮,刮去白色的囊
2. 粉葛去皮切大件,赤小豆和扁豆洗淨
3. 凍水放下材料(除瘦肉)
4. 水開始滾放瘦肉,調校2度壓力關煲蓋
5. 中大火煲至黃線過後未出現綠線時轉最細火(我的爐太猛火,最細火也會繼續升溫)
    加壓20分鐘

6. 自動排氣
7. 中火翻滾10-15分鐘,待湯出味,下鹽試味即成
 
提示
1. 粉葛唔難去皮,不過形狀唔光滑,好多時檔主都會幫你去皮,當然唔係去得好乾淨,但都慳咗啲功夫
 
2. 赤小豆、扁豆都唔駛浸,因為煲完會稔哂,赤小豆仲會爆口,啲湯會起少少沙
3. 果皮一定要凍水落,同埋刮去白色囊,否則湯會苦
    如果係陳年果皮好香嗰啲,落手指甲咁大就可以,落太多啲味會太濃同會有澀(gip)味








 

 

沒有留言:

張貼留言