2014年5月19日 星期一

Fissler高速煲 - 合掌瓜紅蘿蔔粟米湯

材料 (共3碗)
合掌瓜_1個(約半斤)     紅蘿蔔_1條(約12兩)     粟米_1條     薑_2片    
已飛水瘦肉_4厚片     水_4.5碗




好多年前剛學煲湯煲過一次合掌瓜唔知乜湯
由於當時新手,以為煲足三個鐘就好味,無理到水多過料好多
結果啲湯味淡如水,仲以為係因為合掌瓜無味,所以自此無買過

前日隔鄰幅田的農友種的合掌瓜收成好好,送了一個給我
教埋我點樣煲湯,不過最終我都係走蜜棗同無花果,因唔好太甜的湯

飲完之後都係唔鐘意合掌瓜,因為真係無乜味
同用紅蘿蔔、粟米、馬蹄等煲的湯味道無分別
啲瓜肉又好軟質感唔好,今次之後都係無改觀

步驟
1. 合掌瓜切件(個瓜好嫩,不用去皮)、紅蘿蔔去皮切件、粟米切件

2. 除瘦肉外,凍水放入所有材料
3. 待水開始滾放瘦肉
4. 調校2度壓力後關煲蓋,中大火煲至黃線過後未出現綠線時轉最細火(我的爐太猛火,最細 

    火也會繼續升溫),加壓20分鐘
5. 自動排氣
6. 中火翻滾10-15分鐘,待湯出味,下鹽試味即成

「劈」粟米防彈汁
用「劈」因為粟米太硬,切唔到要大力「劈」落去
我夠力「劈」但係唔想啲汁彈到四圍係,所以之前都係麻煩檔主代勞
今次因為一日前買唔想咁早去衣,所以煲前自己「劈」
去乾淨衣同鬚後,在要落刀的位置包一塊衣
一刀「劈」落去,我無出盡力只入到粟米芯一半,再大力一切落去就分開
包咗塊衣後,竟然無彈汁出唻,乾手淨腳,以後自己「劈」都得

新鮮合掌瓜
個合掌瓜係農友新鮮摘落唻比我,完美無瑕仲要好嫩,無核的
好少留意合掌瓜就八卦去街市望吓,個樣好唔吸引
啲皮有一撻撻,又好似收水咁唔飽滿,唔怪得好少留意
細心睇,發現新鮮合掌瓜尾部有軟刺,唔拮手的
揀合拳瓜時可以留意了




















沒有留言:

張貼留言