2014年5月7日 星期三

日式味付元貝仔飯

材料
味付元貝仔     米     水     老抽 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
之前買咗啲日本味付元貝仔,啱啱買時未雪入雪櫃就當零食一粒粒食
後未開始又熱又濕就雪入雪櫃,唔再就咁食
買的時候售貨員係用唻煲飯比人試食,教埋我點用,咁我又學囉
佢教我用生抽,但我覺得用老抽甜甜哋會好味啲
 
其實唔駛煮,只係洗米煲飯時掉賣啲元貝仔落去,落埋老抽就得
我煲兩碗飯用咗大半湯匙老抽,少少甜
如果有味醂同醬油,應該會好味好多同日式風味濃啲
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
啲元貝仔都幾貴,上面呢包要$100(食咗二十粒),食哂唔會再買,都係乾瑤柱啱胃口啲
 
 
 
 
        

沒有留言:

張貼留言