2014年2月26日 星期三

Fissler高速煲 - 節瓜淮山茨實蓮子湯

材料 (共3碗)
節瓜_515g(兩個中型)(有多,留咗1/3個無用到)  淮山_15g     茨實_15g     蓮子_30g
已飛水瘦肉_5厚片(約150g)     水_4碗半(約900ml)
(淮山茨實蓮子落多啲無所謂,湯會稠啲)



這湯的材料比較淡口,所以今次落多咗少少瘦肉
蓮子本來唔需要咁多,但因為愛食所以落多啲,茨實唔係咁鐘意又減啲
蓮子、茨實、淮山早一晚已經浸定
煲前體積大咗成3倍,共重181g,所以唔好諗住用多啲有著數

煲瓜類老火湯我通常會後落啲瓜,免得啲瓜肉煲得太耐稔哂爛開哂
所以今次都係分兩次加壓

步驟
1. 凍水落薑、淮山、茨實、蓮子
2. 水開始滾下瘦肉(因飛水後瘦肉和暖,不宜馬上掉進凍水),調校2度壓力關煲蓋
3.
中大火煲至黃線過後未出現綠線時轉最細火(我的爐太猛火,最細火也會繼續升溫)
    加壓15分鐘

4. 加壓時間到熄火,自然排氣後,加埋啲節瓜再調校2段關蓋
5. 黃線過後收最細火加壓10分鐘
6. 完成加壓和自然排氣後,中大火滾15分鐘就可以加鹽試味熄火

分享
淮山無變依然係入煲前咁大塊,茨實就爆哂口好易咬
啲瓜翻滾時攪吓佢裡面層「囊」就離開咗瓜肉(可以不切瓜,待翻滾後用湯殼「界」開)
蓮子浸了一晚發大到正常大小有啲稔,煲完湯後竟然好多溶咗剩翻好少粒
下次再煲蓮子都係唔好浸咁耐,同埋加節瓜後只加壓5分鐘先得

如果想湯顏色清啲可以煲滾水浸吓啲蓮子等佢塊「衣」甩出唻就唔會染色
或者浸暖水,第二日用手捽出唻
今次用呢隻無衣所以唔駛攪,如果有衣唔整走佢煲湯會變啡色

好白淨的淮山有琉璜製過,好多時浸完仲會甩好多白粉出唻,食時又有好微酸味
又大塊又白賣得貴但唔一定係好嘢,我去樓上燕窩棧買無琉璜製過的
唔係好白仲要大大細細不一,價錢比較平
之前有人去廣州藥材街買過無琉璜比我,又係大小不一同比平過又大又白嗰啲

呢個湯可以加豬(月展)煲,清清哋都幾好味
但我哋唔多食湯渣,尤其係啲肉,所以無加






沒有留言:

張貼留言